Reparatieverzoek

Wij onderscheiden twee soorten reparatieverzoeken: regulier of spoedeisend.

Regulier verzoek
Reguliere reparatieverzoeken gaan over de dagelijkse, niet spoedeisende reparaties. Denk aan een kleine lekkage of een kapot raam. U meldt deze reparaties via het online meldingsformulier. U mag uw verzoek op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur ook telefonisch doorgeven via telefoonnummer (035) 548 50 50, keuze 1.

Spoedeisende reparatieverzoeken
Spoedeisende reparatieverzoeken, zoals een grote lekkage of een liftstoring, geeft u direct door aan aannemer Coen Hagedoorn. Hiervoor gebruikt u dus niet het online meldingsformulier.
U belt Coen Hagedoorn na 10:00 uur en buiten kantooruren (ook 's avonds/ 's nachts, in het weekend en op feestdagen) op (088) 880 80 59.

Rechtstreeks melden
Een aantal reparaties en storingen meldt u direct bij het uitvoerende bedrijf. Voor de bedrijven met wie wij samenwerken, hebben wij duidelijke regels opgesteld.

Storingen of problemen met de cv
(24 uur per dag bereikbaar)
Paans Installatiebedrijven
(030) 261 01 11

Glasschade
(24 uur per dag, alleen voor leden van het glasfonds)
Samenwerking Glasverzekering
(0800) 02 26 100 (gratis)

Verstoppingen
(24 uur per dag, alleen voor leden van het ontstoppingsfonds)
Teeuwissen Rioolreiniging Huizen B.V.
(035) 525 23 19

‘Mijn klacht over een gesprongen waterleiding is snel opgepakt.’