Reparatieverzoek

Maak uw keuze

Storingen aan uw CV, mechanische ventilaties, geiserstoringen of verstopping/ reiniging dakgoten kunt u zonder tussenkomst van Eemland Wonen door geven door te bellen met de volgende telefoonnummers.

Individuele cv-installaties en mechanische ventilaties
(24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar)

Bonarius Service via (088) 115 13 13

Collectieve cv-installaties
(24 uur/7 dagen per week bereikbaar)

Bonarius Service via (088) 115 13 13

Verstopping en reiniging (riool, dakgoten en regenpijp)

  • Afvoer verstopt? Maak eenvoudig online een afspraak met RRS of maak telefonisch een afspraak (24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar).

  • Heeft u een lekkage aan uw afvoer of riool? Neem direct telefonisch contact op.

Riool Reinigings Service (RRS) via 

(088) 030 13 13 of meld uw storing online 

Geiserstoringen
Als u zelf een geiser heeft gehuurd dan bent u daar zelf verantwoordelijk voor.

Bonarius Service via (088) 115 13 13

Liftstoringen 
Zie sticker in/op de lift bij welke partij u terecht kunt voor het melden van een storing.



Liftbedrijf MO2 via (0800) 860 08 60

Overige reparaties

 

Denk aan een kleine lekkage of een kapot raam. U meldt deze reparaties 24 uur per dag, 7 dagen per week, in vijf eenvoudige stappen rechtstreeks bij onze vaste aannemer Coen Hagedoorn via het online reparatieverzoek. U kunt dan vaak een afspraak inplannen om de reparatie te verhelpen op een dag en tijdstip die u het beste uitkomt. Let op: Het online reparatieverzoek wordt niet ondersteund door Internet Explorer.

U mag uw verzoek op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur ook telefonisch doorgeven via telefoonnummer (035) 548 50 50. U kiest voor keuze 1 en blijft dan wachten tot u automatisch wordt doorverbonden met Coen Hagedoorn.

Spoedeisende reparaties

Denk aan een grote lekkage. U meldt spoedeisende reparaties rechtstreeks bij onze huisaannemer Coen Hagedoorn op (088) 880 80 59 (24 uur per dag, ook in het weekend en op feestdagen).

 

Storingen aan de centrale verwarming en de mechanische ventilatie meldt u zelf rechtstreeks bij Paans via (030) 261 01 11, keuze 2 (24 uur per dag bereikbaar) of direct online via www.paans247.nl

Bent u lid van het ontstoppingsfonds? U kunt verstoppingen of andere problemen aan de riolering zelf rechtstreeks telefonisch melden bij Teeuwissen Rioolreiniging (035) 525 23 19 (24 uur per dag bereikbaar).

Ook als u geen lid bent van het ontstoppingsfonds kunt u verstoppingen of andere problemen aan de riolering melden bij Teeuwissen Rioolreiniging. De kosten zijn dan voor uw rekening. 

Bent u lid van het glasfonds? U kunt glasschade zelf telefonisch melden bij Samenwerking Glasverzekering op (0800) 02 26100 (24 uur per dag bereikbaar). 

Bent u geen lid? Dan belt u zelf een glaszetter. De kosten zijn voor uw rekening.

U meldt dit zelf rechtstreeks telefonisch bij Zonneplan via (088) 020 3000.

Piepende rookmelder
Als uw rookmelder piept dan kunt u deze zelf proberen te resetten. Zie hiervoor de bewonershandleiding Rookmelders.
Lukt resetten niet dan kunt u bellen met Paans, 030-2610111.

Rookmelder is gevallen
Als uw rookmelder is gevallen, dan kunt u bij Paans een afspraak maken om deze opnieuw te laten monteren, 030-2610111.

De bewonershandleiding van uw rookmelder vindt u hier

 

 

U meldt deze reparaties 24 uur per dag, 7 dagen per week, in vijf eenvoudige stappen rechtstreeks bij onze vaste aannemer Coen Hagedoorn via het online reparatieverzoek. U mag uw verzoek op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur ook telefonisch doorgeven via telefoonnummer (035) 548 50 50. U kiest voor keuze 1 en blijft dan wachten tot u automatisch wordt doorverbonden met Coen Hagendoorn.

U belt hiervoor rechtstreeks met onze aannemer Coen Hagedoorn op (088) 880 80 59 (24 uur per dag, ook in het weekend en op feestdagen).

Uw radiator lekt of er is een radiatorknop stuk
Dit meldt u bij onze reparatiedienst via het online reparatieverzoekU mag uw verzoek op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur ook telefonisch doorgeven via telefoonnummer (035) 548 50 50. U kiest voor keuze 1 en blijft dan wachten tot u automatisch wordt doorverbonden met Coen Hagedoorn.

Uw radiator roest
Het onderhoud van de radiator met betrekking tot roest is voor uzelf.  U kunt de roestplekken licht schuren, een anti-roest primer (bijv. Hammerite) aanbrengen en dan lakken met radiatorlak. Is de radiator ernstig verroest, maak dan foto's en meldt dit via het online reparatieverzoek.

Als er geen warmte of warmwater is, bekijk dan de kleur van de resetknop op uw warmtepomp. Is de knop rood, dan kunt u de warmtepomp resetten door de knop een paar seconden ingedrukt te houden. Dan wordt de knop groen en is de warmtepomp gereset.

Woont u in woongebouw De Loef en gaat de warmtepomp vaker in storing,  dan kunt u tot juni 2022 contact opnemen met de reparatiedienst.

Vanaf juli 2022 kun u met uw contact opnemen met onze installateur Paans

Als u lid bent van het dakgotenfonds en uw dakgoot is verstopt of loopt over, dan kunt u contact opnemen met Eemland Wonen. Dat kan op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur via telefoonnummer (035) 548 50 50. U kiest voor keuze 2 en blijft dan wachten tot u automatisch wordt doorverbonden met de receptie van Eemland Wonen.

Bent u geen lid, dan reinigt u zelf de dakgoot. Huurt u hier iemand voor in dan zijn de kosten voor eigen rekening. 

Denk aan een kleine lekkage of een kapot raam. U meldt deze reparaties 24 uur per dag, 7 dagen per week, in vijf eenvoudige stappen rechtstreeks bij onze vaste aannemer Coen Hagedoorn via het online reparatieverzoek. U kunt dan vaak een afspraak inplannen om de reparatie te verhelpen op een dag en tijdstip die u het beste uitkomt. Let op: Het online reparatieverzoek wordt niet ondersteund door Internet Explorer.

U mag uw verzoek op werkdagen tussen 08.00 en 10.00 uur ook telefonisch doorgeven via telefoonnummer (035) 548 50 50. U kiest voor keuze 1 en blijft dan wachten tot u automatisch wordt doorverbonden met Coen Hagedoorn.

Denk aan een grote lekkage. U meldt spoedeisende reparaties rechtstreeks bij onze huisaannemer Coen Hagedoorn op (088) 880 80 59 (24 uur per dag, ook in het weekend en op feestdagen).

'Mijn klacht over een gesprongen waterleiding is snel opgepakt .'