Een klacht over Eemland Wonen?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze diensten. Maar soms gaat er weleens wat mis. Meld het ons, dan zoeken wij samen naar een uitkomst.

U huurt een woning bij Eemland Wonen en heeft recht op goed wonen. Daar doen wij alles aan. Toch kan het gebeuren dat u over een bepaalde situatie niet tevreden bent. Over de manier waarop u bent geïnformeerd, het onderhoud aan de woning, de woonomgeving. Ook dan zijn wij er voor u. Wij horen graag direct wat er aan de hand is. Vertel ons wat uw klacht is, dan zoeken wij samen naar een oplossing, Wij nemen elke klacht zeer serieus.

Let op: wanneer er iets in de woning kapot gaat, gaat het niet om een klacht, maar om een reparatieverzoek

Uw klacht melden
Niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten via onderstaand formulier. U meldt uw klacht. En dan? Hier leest u meer over de afhandeling van uw klacht.

Is uw klacht nog niet naar tevredenheid opgelost?
Dan kunt u naar een onafhankelijke externe commissie stappen, de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied. Deze onafhankelijke commissie kijkt opnieuw naar uw klacht en neemt daarover een bindend besluit. Op hun website vindt u verder alle informatie, zoals het reglement en het indieningsformulier.


Meld uw klacht



Wij vragen uw gegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt. Lees in onze Privacyverklaring hoe wij met uw gegevens omgaan.