Veelgestelde vragen

Eemland Wonen maakt vanaf februari gebruik van een nieuwe betaalmethode. Betaling kan alleen door middel van een QR-code en een betaallink. Op onze website vindt u meer informatie.

Wij willen onze communicatie steeds meer digitaliseren, het is makkelijker, veiliger en goed voor het milieu.

Dat klopt. U kunt betalen door middel van de QR-code of de betaallink.

Dit is helaas niet meer mogelijk. U kunt alleen betalen door middel van de QR-code of de betaallink.

Misschien kent u iemand in uw omgeving die u kan helpen. U kunt ook de hulp van Pit Baarn inschakelen.

Dit is niet meer mogelijk. U kunt alleen betalen door middel van de QR-code of de betaallink.

Nee, u kunt uw betaling via iDEAL niet meer terugdraaien.

Een QR-code scant u met de scanner van uw bank app.

Ja. Beide opties zijn volkomen veilig.

Dit kan in maximaal zes termijnen.

Nee, u kunt één keer per jaar een regeling treffen.

In onze algemene voorwaarden staat dat u de huur op of voor de eerste van de maand de huur dient te voldoen. Vanaf de eerste dag van de maand bent u daarom de huur aan ons verschuldigd en kunnen wij herinneringen versturen.

Hierdoor is het mogelijk dat de herinnering en uw betaling elkaar hebben gekruist. Neem contact met ons op als u zeker wilt weten dat uw betaling correct bij ons binnen is gekomen. 

Voldoet u voortaan de huur op of voor de eerste van de maand dan voorkomt u dat u herinneringen van ons krijgt. 

De e-mail is geen phishing. De postcode is van het bedrijf dat de betalingen verwerkt. Deze postcode is opgenomen in de e-mail om berichten die niet worden bezorgd goed te kunnen verwerken.